Novi izgled fan stranice na Fejsbuku (2014)

SeoTOP stranica na Fejsbuku je prošle nedelje dobila novi izgled. Svi koji su se blagovremeno prijavili na listu čekanja sada su u prilici da (pre ostalih) prihvate i koriste stranice sa novim dizajnom. Da naglasim da je u pitanju korporativna/ fan stranica (corporate / fun page), a ne profilna (profile page).

Saopštenje Fejsbuka je da će novi dizajn stranica svima biti aktiviran 6. juna. Oni kojima do tada stigne obaveštenje o novom izgledu moći će da biraju koji od dva dizajna (stari ili novi) žele da koriste (mogućnost izbora slična onoj koja se trenutno nudi i na tviteru).

Koje su razlike između starog i novog dizajna?


Prvo što se primećuje je da novi dizajn fan stranica u mnogome liči na aktuelni dizajn profilnih stranica. U prilogu možete da pogledate kako izgledaju stara i nova verzija stranice jedna pored druge.

Fejsbuk fan stranica - stara i nova
 

Kaver i profilna slika


Za razliku od stare, kaver slika stranice sada ima takozvani ferlauf ili gradijent.

Kaver i profilna slika

Dimezije kaver i profilne slike nisu promenjene, ali je pozicija profilne blago pomerena na gore.
 

Sekcija Informacije, Fotografije, Aplikacije, Osobe, Lajkovi


Naziv stranice je takođe izdignut i sada se nalazi u prostoru za kaver sliku. Pored toga, crna boja kojom je bio ispisan naziv stranice sada je zamenjen belom. Prazan prostor koji se ranije nalazio desno od naziva stranice sada je ispunjen linkovima ka Vremenskoj liniji (Timeline), sekciji Informacije (About), Aplikacije (Apps) i Još (More).

O nama, aplikacije, lajkovi, slike

Ispod profilne slike je dodat sajdbar (sidebar) u kojem se sada nalaze tabovi Osobe, Informacije, Aplikacije, Fotografije i Lajkovi. Redosled tabova se može donekle podešavati. Naime prva dva taba Osobe i Informacije (People i About) nije moguće pomerati ili isključiti. Ostale tabove možete da organizujete kako želite.
 

Vremenska linija (tajmlajn)


Glavna izmena je što je stari tajmlajn (zbog kojeg su mnogi korisnici i administratori negodovali) sada postavljen u jednoj koloni i to na desnom delu stranice.

Novi Tajmlajn

Tab sa stranicama koje ste lajkovali je izbačen iz tajmlajna i premešten u sajdbar.
Pored ovih, ima i manjih dizajnerskih izmena u administratorskom panelu koje možete da vidite nakon što se ulogujete, a takođe je i dodat tab sa desne strane koji prikazuje broj lajkova i poseta na nedeljnom nivou, kao i broj nepregledanih notifikacija i poruka.

Čemu sve ove izmene?


Kako Fejsbuk navodi, fan stranice sad izgledaju daleko organizovanije, a administratorima je omogućeno da lakše pronađu informacije koje su im potrebne.

Stiče se utisak da je, sa novim dizajnom, stranica zaista preglednija i da je zaista olakšano održavanje. S druge strane, fan stranica sada izgleda gotovo identično kao i profilna pa oni korisnici koji imaju profil i fan stranicu istog naziva (ili čak i istu profilnu i kaver sliku) mogu da se zbune koju stranicu u tom trenutku koriste.

Bilo kako bilo, korisnici su ti koji donose konačnu ocenu. Do tada nam ostaje da se prilagodimo novim izmenama i maksimalno ih iskoristimo za svoje potrebe.

The following two tabs change content below.

Marko Antonijević

Vlasnik sajta SeoTOP i predani SEO-vac.

Ostavite komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>