Predviđanja za SEO optimizaciju i Internet Marketing u Srbiji i regionu u 2015. – Intervju

Predviđanja za SEO optimizaciju i Internet Marketing u Srbiji i regionu u 2015. – Intervju

Prethodna godina je donela dosta promena na polju SEO optimizacije i Internet marketinga. Samo neke od njih su promene algoritama online pretraživača i društvenih mreža (spam, local, SERP, marketing, …), uvođenje novih funkcija i usavršavanje postojećih (mobile-friendly oznaka, sitelink search box, answer box, …), promene u content menadžmentu i marketingu, vrednostima autoriteta,...

Read More

Ahrefs SEO Toolbar – Pregled i utisci

Ahrefs SEO Toolbar – Pregled i utisci

Ahrefs, jedan od najpoznatijih i najkorišćenijih online servisa za SEO monitoring, je 4. decembra zvanično objavio svoju verziju tulbara za pretraživače (browser toolbar). U želji da vam predstavimo i približimo sve funkcionalnosti i mogućnosti ovog alata, pred vama je pregled (review) Ahrefs SEO Toolbar-a iz našeg ugla. Šta je SEO Tulbar i čemu služi? Uopšteno tulbar je dodatak...

Read More

Google aktivirao Mobile-friendly oznaku u SERP-u

Google aktivirao Mobile-friendly oznaku u SERP-u

Nakon nekoliko meseci istraživanja i testiranja različitih mogućnosti, Google je ozvaničio Mobile-friendly oznaku koja se pojavljuje u rezultatima pretrage (SERP-u). Naime, kako se navodi u izveštaju, ideja ove kompanije je bila da se korisnicima koji pretražuju stranice putem mobilnih uređaja olakša posao i poboljša sveobuhvatno iskustvo. Šta znači Mobile-friendly oznaka? Mobile-friendly oznaka...

Read More